Friday 10 May 2013

Cenderahati Ikhlas Indah dan Bahagia

Assalam kepada semua pelawat-pelawat CenderahatiZahrah.blogspot.com. -_-

Anda semua pasti sedang mencari cenderahati yang sesuai bagi majlis-majlis anda. Sudah tentu cenderahati atau doorgift yang akan anda berikan kepada tetamu anda, merupakan sebuah tanda ingatan yang tulus dan ikhlas.

Oleh itu, pihak kami Cenderahati Zahrah dengan tema "CENDERAHATI IKHLAS, INDAH, DAN BAHAGIA" sangat berbesar hati untuk memberikan beberapa cadangan dan perkhidmatan menyediakan doorgift yang sesuai bagi majlis-majlis anda..

Antara produk kami yang terhangat di pasaran ketika ini ialah Customized Yasin, Al-Maathurat dan juga buku Zikir Harian..


Selain itu, kami juga ada mengambil tempahan stiker dan juga tag terima kasih..  sangat sesuai untuk dilekatkan pada doorgift istimewa anda.. :D


macamana? menarik tak produk-produk kami? ada lagi.. antara lainnya , kami juga menyediakan perkhidmatan mencetak kad kahwin, kad bisnes, banner dan juga produk2 printing yang lain.
Anda boleh melawat ke blog kad kahwin kami..

KLIK SINI - - - - > kadkahwinzahrah.blogspot.com

ada banyak design-design yang menarik di sana..  tengok jgn x tgk ya.. :D

Kesimpulannya, anda sedang berada di blog yang betul.. hehe. anda boleh tempah semua sekali set untuk jemputan dan majlis istimewa anda dengan harga yang berpatutan. hehe.

apa-apa pun, hubungi kami di talian HOTLINE - 019-2231675
atau emel pada kami di ilhamzahrah.info@gmail.com

wassalam.. :D

No comments:

Post a Comment